KONTAKT

Fakturačné údaje:

promoTÍMo, s.r.o.
Brezová 1370/5A
90024 Veľký Biel

IČO: 51 831 325
IČ DPH: SK2120801518

Osobný odber: 

Atmoschka aromathéka
Obchodná 36 (v blízkosti Terno, artézska studňa, kvetinárstvo)
90024 Veľký Biel

Tel číslo:

+421 905 638 666 (Petra)
+421 915 724 009 (Lula)

email: info@atmoschka.sk

MÁTE OTÁZKY ?

Neváhajte nás kontaktovať

    ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

    Z čoho sú vyrábané sviečky?

    V Atmoschke používame prírodný sójový vosk, ktorý je vyrobený zo sójových bôbov. Neobsahuje žiadne živočíšne produkty, palmový vosk ani žiadne pesticídy, herbicídy a toxické materiály. Vosk je biologicky odbúrateľný a vhodný aj pre vegánov. Pri jeho výrobe sa nepoužívajú žiadne živočíšne produkty a neboli vykonané žiadne testy na zvieratách.

    Aké vône sú použité vo sviečkach?

    V našich produktoch nájdete kvalitné prírodné éterické silice, čiže esenciálne oleje. Jedná sa o vysoko koncentrované výťažky z rastlín, kvetov, plodov alebo dreva, využívané napríklad v aromaterapii.

    Sú produkty certifikované a registrované v NTIC?

    Áno, samozrejme. Sviečky z hľadiska slovenskej platnej legislatívy, aj keď sú zo sójového vosku, sú chemické zmesi a potrebujú KBÚ ( kartu bezpečnostných údajov ).A taktiež majú PCN notifikáciu a UFI kód.

    Kde je možný osobný odber? Máte aj kamennú predajňu?

    Osobný odber je možný v našej výrobni. Nájdete nás vo Veľkom Bieli na Obchodnej ulici. Výrobňa zatiaľ neslúži ako kamenná predajňa.

     

    Potrebuje sviečka špeciálnu starostlivosť?

    V zásade platí, že sviečky je dobré držať mimo dosahu malých detí, pri izbovej teplote a mimo priameho slnečného žiarenia. Pred každým zapálením je potrebné skrátiť knôt na 0,5cm a odporúčaná dĺžka horenia je 3-4 hodiny, aby si vosk a knôt „oddýchli“. To je optimálna výška na zabezpečenie rovnomerného roztavenia a pálenia vosku bez zvyškov sadzí. Nepoužívajte, ak výška vosku vo svietniku dosiahne menej ako 1 cm a nikdy nedovoľte, aby sviečka úplne vyhorela.

    Sú sviečky Atmoschka prírodné ?

    Áno

    Objednávku chcem poslať ako darček? Ako mám postupovať?

    Pokiaľ tovar kupujete ako darček, uveďte nám prosím v poznámke, že sa jedná o darček. Postaráme sa, aby žiaden produkt na sebe nemal cenovku a aby v balíku nebola priložená faktúra.

    Aké sú možnosti platby?

    Za tovar môžete platiť jedine vopred, a to buď bankovým prevodom, alebo platbou kartou online. Platbu na dobierku nemáme.